Darmowa dostawa
 
Zwrot do 30 dni
 
Majtki -20%
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Siła jest kobietą

2021-01-11

Ruszaj (się) z nami! Nie wiesz jak rozpocząć przygodę ze sportem? Zamiast szukać kolejnych wymówek, daj sobie szansę na lepsze samopoczucie i po prostu zacznij. Na tę okazję przygotowaliśmy kilka wskazówek, które ułatwią Ci to zadanie.

Unikaj pułapek myślowych

Unikaj pułapek myślowych

Pamiętaj, że na wielkie cele potrzeba czasu, jeśli to Cię zniechęca, pomyśl, że im szybciej zaczniesz, tym szybciej odczujesz korzyści płynące z tej decyzji. Obalmy wreszcie mit, że ma znaczenie to kiedy zaczynasz! Nie czekaj do symbolicznego początku tygodnia, czy miesiąca. Wykorzystaj przypływ emocji oraz motywację, którą masz w danej chwili i nie pozwól jej odejść. Przestań odwlekać to, o czym już tak długo myślisz i zacznij teraz.

 
Wyznacz realne cele

Wyznacz realne cele

Efekty nie będą widoczne po jednym treningu, ale ten jeden trening zyska na znaczeniu, gdy stanie się Twoim nawykiem. Wystartuj małymi krokami, w końcu nic tak nie zniechęca, jak nierealna i zbyt wysoko postawiona poprzeczka. Polecamy zapisać swoje cele, w końcu dobry plan to połowa sukcesu. Zacznij od krótkich, nawet kilkuminutowych i lekkich aktywności, stopniowo wraz ze wzrostem wydajności wydłużaj i podkręcaj intensywność treningów.

 
Znajdź swoją aktywność

Znajdź swoją aktywność

Nie trzeba być atletą, by pokochać ruch! Wystarczy odnaleźć aktywność, która sprawia nam przyjemność i daje ogrom satysfakcji. Może to być fitness, bieganie, ale także taniec- cokolwiek, co sprawia Ci radość. Możliwości jest wiele, nie trać entuzjazmu na poszukiwanie idealnej dyscypliny, potraktuj to jako przygodę. Brakuje Ci pomysłów? Możesz postawić na treningi dla początkujących lub dołączyć do wyzwania, których nie brakuje w internecie- bieganie, brzuszki, miesiąc z jogą? Każdy znajdzie coś dla siebie.

 
Wygospodaruj czas

Wygospodaruj czas

Nie masz czasu? Z łatwością przekonasz się, jak bardzo się mylisz. Przyjrzyj się swojej rutynie dnia i szczerze oceń swoją sytuację. Zwróć uwagę na to, ile godzin dziennie poświęcasz na obowiązki, a ile na leniwe czynności, takie jak oglądanie telewizji, czy przeglądanie sieci. Zdziwisz się, jak wiele czasu, a przede wszystkim energii tracisz. Mimo to nie znajdujesz wolnej godziny na trening? W takim razie podziel swój trening na pół, poświęć wolną chwilę, którą akurat dysponujesz i potem w miarę możliwość kontynuuj przerwany trening. Brakuje Ci sił? Czasem może wynikać to właśnie z braku aktywności - w końcu nic tak nie ładuje baterii, jak dawka zdrowego ruchu.

 
Notuj postępy

Notuj postępy i nagradzaj się

Może towarzyszyć Ci wrażenie, że nie robisz żadnych postępów, co może być bardzo demotywujące. Aby utrzymać motywację i dostrzec swoje postępy, regularnie zapisuj wszystko, co udało Ci się osiągnąć. Czytając swoje wpisy z łatwością dostrzeżesz efekty swojej ciężkiej pracy. Nie zapomnij się nagradzać za osiągnięcia- spędź miło czas, tak jak lubisz, zjedz coś smacznego, czy spraw sobie prezent.

 
Zainwestuj w sport

Zainwestuj w sport

Musisz czuć się dobrze podczas aktywności fizycznych, dlatego zadbaj o swój komfort z wygodną odzieżą sportową. Kolejny plus jest taki, że zakup nowych ubrań, akcesoriów czy sprzętu sportowego może dodatkowo Cię zmotywować i sprawić, że zechcesz jak najszybciej sprawdzić nowe cudo! Nasza mała porada: połóż swój najnowszy nabytek w widocznym miejscu, tak aby przypominał Ci o Twoim postanowieniu i dodatkowo motywował do działania.

 

pixel