Black Friday do 50zł rabatu
 
Odbierz prezent
 
Wyprzedaż do -70%
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Telimena.pl to sklep internetowy z bielizną firmy Triumph International – czołowego producenta bielizny na świecie. Bielizna Triumph jest znana i ceniona przez kobiety w ponad 120 krajach. Triumph to bielizna projektowana zgodnie z najnowszymi trendami mody dla kobiet pewnych siebie, ceniących komfort, innowacje i najwyższą jakość.

Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo. Adres mailowy: sklep@telimena.pl. Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się również dzwoniąc pod numer 798 907 986.

Nie, nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Zamówienie może ulec zmianie bądź może zostać anulowane na prośbę klienta jedynie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy z biurem obsługi klienta.

Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród poniższych:

  • za pobraniem
  • z przedpłatą (masz 5 dni na opłacenie zamówienia od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane)
    - przelew bankowy
    - płatności online PayU (karty płatnicze, przelewy online)
    - płatności odroczone PayPo
    - karta podarunkowa

  Wartość zamówienia  
Sposób dostawy  przedpłata dopłata przy pobraniu 
poniżej 189 zł powyżej 189 zł
Smile InPost
Darmowa dostawa od 50zł - czas dostawy 1 dzień roboczy
0 zł 0 zł X
Kurier DPD
czas dostawy 1 dzień roboczy
17 zł 0 zł 5 zł
Kurier GLS
czas dostawy 1 dzień roboczy
16 zł 0 zł 5 zł
Kurier Inpost
czas dostawy 1 dzień roboczy
16 zł 0 zł 1,3% wartości zamówienia
Paczkomaty
czas dostawy 1 dzień roboczy
11.90 zł 0 zł X
Paczkomaty Paczka w Weekend
czas dostawy 1 dzień roboczy
11.90 zł 4.99 zł X
Orlen Paczka
czas dostawy 1 dzień roboczy
8.90 zł 0 zł X
Poczta Polska Kurier Pocztex doręczenie pod wskazany adres
czas dostawy 1 dzień roboczy
13.90 zł 0 zł 5 zł
Odbiór własny 0 zł 0 zł X

*Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze przy odbiorach osobistych

Kiedy tylko przesyłka zostanie nadana, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Ten e-mail zawiera link, które możesz użyć do śledzenia statusu swojej przesyłki w dowolnym momencie. Dopóki system nadawcy nie zostanie zaktualizowany, funkcja sprawdzania statusu przesyłki nie działa. Jeśli funkcja nie działa natychmiast, spróbuj użyć jej ponownie później.

Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta drogą e-mailową lub telefonicznie, abyśmy mogli sprawdzić informacje na temat dostawy Twojego zamówienia.

Kupione u nas towary zwrócisz w paczkomatach Inpostu w całej Polsce. Opłata za zwrot przez Paczkomaty Inpost wynosi 9zł. W sklepie Telimena.pl masz aż 30 dni na zwrot towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas odesłać.

Wykonanie zwrotu zostało sprowadzone do kilku prostych kroków. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów! Wystarczy wypełnić krótki formularz on-line, dostępny po zalogowaniu się na swoje konto.
Po przygotowaniu przesyłki nie musisz czekać na kuriera. Paczkę nadasz w dowolnym Paczkomacie Inpostu. Opłata za wysyłkę zostanie odliczona przy zwrocie płatności za zamówienie. Aby wykonać zwrot poprzez paczkomaty Inpost kliknij tutaj.

Jeśli nie odpowiada Ci taka forma zwrotu, możesz go wysłać w inny dogodny dla ciebie sposób. Pamiętaj o wypełnieniu i załączeniu formularza zwrotu. Aby pobrać formularz zwrotu kliknij tutaj.

Przepraszamy za pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z biurem obsługi. Po zapoznaniu się z danym zamówieniem podeślemy kuriera, który bezpłatnie dokona wymiany na odpowiedni towar.

Przepraszamy za przesłanie niekompletnego zamówienia. Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta, drogą e-mailową lub telefonicznie. Problem zostanie niezwłocznie rozwiązany.

Posiadając konto klienta w sklepie Telimena.pl jesteś uczestnikiem programu lojalnościowego. Zbieraj punkty i wymieniaj na rabaty. Szczegóły w regulaminie

Tak, nasze zamówienia są również obsługiwane poza granicami Polski, poniżej przedstawiamy cennik dostaw:

Przesyłka zagraniczna - przedpłata

 


Kraj

DPD Classic
   
Niemcy 29 zł
Czechy, Słowacja 48 zł
Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa 53 zł
Słowenia, Szwecja, Węgry 57 zł
Francja, Hiszpania, Włochy
66 zł

W przypadku wysyłki do innych krajów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta e-mail: sklep@telimena.pl

Nie oferujemy możliwości zwrotu zakupionych produktów w sklepach stacjonarnych. Zwrot jest możliwy jedynie przez odesłanie produktów na adres: Telimena.pl, Dworcowa 55, 88-100 Inowrocław.

Koszt odesłania zwrotu wynosi 9 zł przez paczkomaty InPost - oferta ta jest dostępna tylko dla klientów, którzy byli zalogowani w momencie składania zamówienia.

Klienci sklepu Telimena.pl mają aż 30 dni na zwrot produktów, bez podawania przyczyny.
Zwrotowi podlegają wyłącznie nieużywane produkty, w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem metek producenta. Koszty wysyłki pokrywa klient.

Klienci, którzy robili zakupy bez zakładania konta, mogą pobrać formularz zwrotu. Wypełniony formularz zwrotu należy dołączyć do paczki. Przesyłkę zwrotną klient może odesłać dowolnym przewoźnikiem, pokrywając koszty zwrotu we własnym zakresie.

Kod rabatowy można aktywować po zalogowaniu się na swoje konto klienta. Następnie należy wejść w zakładkę Twoje Konto-> Profity za bycie lojalnym klientem-> Moje rabaty. Po aktywowaniu kodu, ceny na stronie zostaną automatycznie obniżone o wartość rabatu.

pixel